BluePink BluePink
XHost
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.
Intalnirea nr.13 19.07.2007
Tema intalnirii a fost "Era Digitala". Au fost
prezenti fam. Coste (Oradea), Iancu
Octavian, Paul Sbarcea si gazda Gabi Nagy.
Recordul de 3 locomotive digitale a fost
egalat, insa 2 dintre aceste locomotive
aveau in dotare si sunet, cea ce le facea
mai spectaculoase. Dieselul 2043(sunet)
cu vagoanele CFR marfa la magazia de
marfuri, Taigatrommel-ul(sunet) cu
vagoane CFR dupa el si Taigatrommel-ul
MAV cu garnitura MAV dupa el.
2 Taigatrommel si un diesel 2043
Am inceput prin a rula frumoasa
locomotiva Taurus Mozart (Paul
Coste), dotata cu sunet.
Dupa aceea am pus pe sine
locomotiva diesel 2043(Paul Coste)
de asemenea dotata cu sunet.
Locomotiva care a fost atasata
garniturii de etajate CFR
Insa in scurt timp locul i-a
fost luat de catre locomotiva
060DA dotata si ea cu sunet
Diesel-ul retragandu-se in depou
Insa si DA-ul a avut probleme
de rulare din cauza caldurii si
a fost inlocuit de
Taigatrommel Roco dotat cu
sunet (Paul Coste)
Care a tractat vagoanele
CFR etajate
Dar la iesirea din tunel
l-a asteptat o surpriza
Un alt Taigatrommel, de data
asta Gutzold fara sunet (Gabi),
care tragea o garnitura MAV
Garnitura MAV care s-a
aflat in gara Curtici alaturi
de 3 interfrigo MAV(Gabi)
Si de 3 vagoane CFR marfa(Gabi)
Locomotiva diesel 2043 a
revenit pe traseu alaturi de
celelalte 2 locomotive
Sa traga 2 vagoane CFR marfa
Gabi si cu Paul Coste au pozat intens
2043 cu vagoanele CFR
marfa la magazia de marfuri,
Taigatrommel-ul cu vagoane
CFR dupa el si
Taigatrommel-ul MAV cu
garnitura MAV dupa el.
Paul Coste a manevrat in cea
mai mare parte a timpului
garniturile, el cunoscand mai
bine pozitia pe care se afla
fiecare locomotiva
Credeti ca au lipsit aburoasele?
 Va inselati! Paul Coste pune pe
sine BR57-le
Ce frumos arata o locomotiva
care chiar scoate fum, nu?
Din pacate locomotiva a avut o
mica problema la generatorul
de fum, care se incalzea prea
tare si desi problema a fost
studiata intens...
...nu s-a gasit nici o solutie, iar
locomotiva a fost trasa in depou...
Insa locul i-a fost luat de
catre locomotiva BR50
dotata cu sunet si fum
Cele 2 aburoase insa nu au
rezistat sa nu apara una
langa alta pentru o mica poza
O ultima tura cu o garnitura
de marfa CFR/MAV
Si iata 2 mici filmulete cu
BR50-ul in actiune. Din
pacate calitatea lor nu
este foarte buna fiind
facute cu aparatul foto.
Cam aceasta a fost Intalnirea Ar-rail Club din data de 19.07.2007
Ar-rail Club
Automotorul Desiro, ruland
alaturi de vagoanele CFR Marfa,
la intalnirea din 19.01.2008
Ultimele Activitati
Locomotiva Taurus (Piko) la
scara G, a lui mr_x4you, la
intalnirea din 10.11.2007
Trenuri in Arad